Czym są słodycze reklamowe i jakie mają zastosowanie? W tym artykule dowiecie się Państwo o innowacyjnej metodzie reklamowania swoich usług przy pomocy bardzo prostych narzędzi. Słodycze reklamowe to nic innego jak cukierki oraz lizaki z logiem firmy oraz numerem telefonu. Skąd wzięła się taka metoda na reklamowanie swoich usług? Ta moda przyleciała do nas zza oceanu, a konkretnie ze Stanów Zjednoczonych, gdzie kilkadziesiąt lat temu ludzie zaczęli reklamować swoje usługi właśnie za pomocą cukierków oraz lizaków. To bardzo dobry chwyt marketingowy. Dlaczego? Ponieważ cukierki oraz lizaki są codziennie kupowane wręcz w gigantycznych ilościach. Ludzie znają popularne marki cukierków, ale kiedy spotkają się z nowym opakowaniem, to natychmiast czytają zawartość ulotki. Ze statystyk wynika, że każda firma, która zamawia słodycze reklamowe i rozdaje je dzieciom lub nawet dorosłym, zwiększa szansę na znalezienie klienta aż o 25 procent. Marketing oraz reklama jest dźwignią handlu, dlatego taki sposób reklamowania na pewno jest opłacalny. Takie reklamowe słodycze mają także inne zastosowanie. Kiedy firma planuje zrobić przyjęcie z okazji obchodów swojej rocznicy, lub dobrego zakończenia roku finansowego, zamawia hurtowe ilości reklamowych słodyczy. Każdy pracownik może przyjść na przyjęcie i z radością dawać swoim dzieciom cukierki, które firma rozdaje za darmo. Ważnym do odnotowania jest fakt, że marketing oraz reklama internetowa rozwijają się bardzo szybko i firmy coraz śmielej reklamują swoje produkty za pomocą różnych przedmiotów z którymi ludzie codziennie mają kontakt. Popatrzcie Państwo na taką sytuację. W Niemczech kilka lat temu powstała firma, która zajmuje się produkcją myszek komputerowych. Nie powinien dziwić fakt, że klientów w tej branży należy szukać w internecie. Wiecie Państwo jaki sposób na reklamę znaleźli Panowie z Niemiec? Do każdego kupionego towaru dorzucali słodycze reklamowe. Nie każda osoba lubi cukierki, dlatego większość z tych słodyczy leżała w domach klienta na widoku. Kiedy znajomi przyszli na imprezę, dostawali cukierki. Co się działo potem? Potem działy się już tylko ciekawe rzeczy. Osoby mające cukierki z logiem firmy produkującej myszki w momencie awarii swojego sprzętu komputerowego natychmiast wiedzieli, gdzie się zgłosić. W ten sposób niemiecka firma pracuje do dzisiaj. Nadal rozdają za darmo słodycze ponieważ wiedzą, że ludzie mają pamięć do obrazków i naklejek na słodyczach. Jak widać, reklama dźwignią handlu.