Inwestycja w krówki

Niewiele jest takich inwestycji, które mogą się tak szybko zwrócić jak krówki reklamowe. Jak to możliwe że słodycze dla biznesu są tak dobrą inwestycją? Czy trochę cukru uformowanego w kolorowe i smaczne cukierki ma aż tak wielką moc? Nad tą sprawą zastanawiają się wielcy uczeni tego świata. Doszli oni do wniosku, że zawsze inwestowanie w słodycze reklamowe się opłaca. Na potwierdzenie swoich tez przeprowadzili badania. Badania, które miały udowodnić z jakimi najczęściej słowami kojarzone są krówki reklamowe.

Smak dzieciństwa – zdecydowana większość osób była zgodna, że krówki to smak dzieciństwa. Chyba każdy z nas próbował w młodym wieku tych wybornych smakołyków. Krówki reklamowe dziś nadal zabierają nas do tamtych czasów, racząc niezmiennie cudownym smakiem i klasycznymi opakowaniami. Nic więc dziwnego, że tak wielka liczba osób chętnie po nie sięga.

Krówki to smak mleka – mleko to jeden ze smaków, do którego jesteśmy przyzwyczajani od najmłodszego wieku. Pijąc mleko z piersi matki, traktujemy je jako pokarm dla życia. Mleko, które posiadają krówki reklamowe jest pochodzenia zwierzęcego, ale nie zmienia to faktu, że w dalszym ciągu kojarzy się z czymś bezpiecznym. Mleczne krówki to klasyka smaku. Są one w kolorze karmelowym, są miękkie i ciągnące. Mogą być sprzedawane w niewielkich, pojedynczych opakowaniach, jak również w opakowaniach zbiorczych. W tym drugim przypadku będzie to zwykle foliowa torebka z nadrukiem.

Kiedy jesteśmy przy sprawach nadruku, należy zaznaczyć że jest to bardzo ważnym elementem dla wszystkich krówek. Krówki reklamowe, aby były reklamowymi, muszą posiadać jakikolwiek nadruk. Obecnie krówki z nadrukiem posiadają logo na pojedynczym papierku, a w zależności od producenta, może być również umieszczone na opakowaniu zbiorczym. To dobry pomysł, aby wszystkie swoje krówki reklamowe znakować firmowym logo. Dzięki temu każda z częstujących się nimi osób wie, z czym ma do czynienia i że są to podarunki od firmy, która w taki oto sposób zamierza dotrzeć do większej liczby klientów.

Na zakończenie testów, naukowcy pokazali uczestnikom kilka rodzajów słodyczy. Niektóre krówki miały opakowanie w ciemnych kolorach, zaś inne w jasnych. Badani mieli wskazać te krówki reklamowe, którymi najchętniej by się częstowali. Niemal 89% wszystkich osób jednoznacznie wskazało na krówki w opakowaniach w jasnym kolorze.