Znajomi przedsiębiorcy namawiają cię na to, abyś zainwestował w promocję z balonami z nadrukiem? Z jednej strony podoba Ci się ten pomysł, który nie należy do najdroższych. Z drugiej strony nie jesteś pewien czy to korzystne rozwiązanie, które może przynieść oczekiwane rezultaty? Jeśli tak, najwyższa pora dokonać gruntownej analizy i odpowiedzieć na pytania, czy balony z nadrukiem są przydatne w firmach. Co przemawia na ich korzyść? Niewątpliwie będzie to cena. Znacznie niższa od wszystkich innych możliwych form gadżetów reklamowych. Czy wiesz że cena jednostkowa na balony reklamowe, przy założeniu że jednorazowe zamówienie to kilka tysięcy sztuk, nie przekracza kilku groszy? To bardzo dobra cena, którą trudno bagatelizować. Innym powodem jest bardzo duża liczba dostępnych modeli i kolorów. Współcześnie produkowane balony z nadrukiem nie muszą mieć tylko koloru białego. Można je zakupić w kolorze niebieskim, różowym, zielonym, a także kolorach metalizowanych oraz fluorescencyjnych. Wszystko po to, aby były lepiej widoczne z dużej odległości. Pozostaje jeszcze pytanie o to, jakimi metodami wykonuje się na takich balonach nadruki. Tutaj ponownie mamy bardzo dobrą wiadomość. Aby wykonać znakowanie na takich balonach, wykorzystuje się metodę sitodruku. Jest to jedna z najtańszych, najszybszych i najskuteczniejszych technik znakowania balonów.