balony a recykling

Balon przyjazny środowisku.

Nie od dziś wiemy, że papier jest bardziej przyjazdy środowisku niż plastik. Nie dziwne więc, że coraz częściej w sklepach możemy spotkać balony z papieru, które są polecane przez ekspedientki nie bez powodu. Zwykłym klientom wydawać by się mogło, że polecają je ponieważ za nie trzeba zapłacić, a za zwykłe jednorazówki nie. Otóż wcale tak nie jest, bo płacisz nawet za najzwyklejszą jednorazówką z plastiku. Kiedy ekspedientka się pyta, czy chcesz reklamówkę nie myślisz, że będziesz za nią płacił, a jednak. Do rachunku doliczane są groszówki, może i nie wielkie są to pieniądze, ale zawsze jakieś. Ponadto istotniejszym elementem jest fakt, że nie tylko przyczyniasz się tym samym do zaniedbania środowiska, ponieważ plastik wcale nie jest mu przyjazny, ale w dodatku jeszcze za to płacisz! Jeśli więc często robisz zakupy i zawsze sięgasz po jednorazówki wydajesz pieniądze, które mógłbyś przeznaczyć na zakup balony reklamowe, która służyłaby Ci z całą pewnością wiele razy do przeniesienia swoich zakupów. Co więcej zyskujesz tę świadomość, że płacisz za coś, co jest bardziej przyjazne środowisku, a co za tym idzie przykładasz się do dbania o przyrodę i zyskujesz nawyki ekologiczne.

balony z odzysku.

Ekologia ma to do siebie, że dzięki niej praktycznie nic się nie marnuje. Wszystkie oferowane balony papierowe producent wyrabia z makulatury, którą my sumiennie segregujemy i oddajemy do skupów. W ten sposób każdy papierek, każda przeczytana gazeta znajdzie swoją nową odsłonę, na przykład w torbie papierowej. Warto jest więc przychylić się do tych wszystkich apelów, które wcale nie są bez uzasadnienia. Coraz więcej osób bagatelizuje sprawę, czego efektem jest coraz większe zanieczyszczenie środowiska. A przecież nie trzeba wcale tak wiele, aby zmienić swoje nawyki. Pierwszym krokiem może być zmiana reklamówki na balony z nadrukiem wykonane z papieru. Są równie ciekawe, a nawet i ładniejsze w wyglądzie i lepsze w użyteczności od tych wykonanych z plastiku. Również dla przedsiębiorców powinien to być wystarczający motyw, ponieważ papierowe balony znacznie lepiej prezentują logo firmy. Co więcej poszerza się grono chętnych do robienia zakupów w sklepach przestrzegających pewne normy ekologiczne i oferujących balony reklamowe z nadrukiem, do których klienci mogą pakować swoje świeżo zakupione towary.